سوالات متداول پیرامون عمل بینی گوشتی
نوشته شده توسط : shaapaarak

زیبایی یک ویژگی است که بین انسان ها به شکل متفاوتی دیده می شود. هر کسی به شیوه ای زیبا است. علاوه بر ان عشق به زیبایی در همه انسان ها وجود دارد و همه از مناظر زیبا لذت می برند و خود نیز دوست دارند زیبا جلوه کنند. به همین خاطر همه انسان ها و به طور ویژه خانم ها تمام تلاششان را می کنند تا زیبا و جذاب به نظر برسند. یکی از عوامل موثر بر زیبایی چهره انسان ها، فرم بینی آنها است. بینی گوشتی فرمی از بینی است که خیلی از افراد این فرم بینی را دارند و از آن راضی نیستند و دوست دارند با عمل بینی ان را تغییر دهند. در این مقاله می خواهیم رایج ترین سوالات درباره عمل بینی گوشتی را پاسخ بدهیم. پس اگر شما نیز به فکر عمل بینی خود هستید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا جواب سوالتان را بگیرید.

عمل بینی گوشتی

سوالات متداول درباره عمل بینی گوشتی

سن ایده آل برای عمل بینی گوشتی چه سنی است؟

بهترین سن جراحی بینی گوشتی برای دختران بین ۱۵ تا ۱۷ و برای پسران هم بین ۱۶ تا ۱۸ سال است یعنی سنی که بینی به بلوغ رسیده و به اندازه کافی رشد کرده است.

آیا می توان بدون عمل جراحی، بینی گوشتی را اصلاح کرد؟

مدرن ترین روش جراحی بینی، استفاده از فیلر است؛ به این صورت که  جراح در روز عمل، مقداری فیلر را آماده تزریق کرده و با استفاده از سوزن های مخصوص این ماده را به بینی تزریق می کند تا قوز و قوس های آن از بین برود. اما این روش مناسب بینی های گوشتی نیست و تنها برای بینی استخوانی به کار می رود.

روش دیگری هم که نیازی به جراحی ندارد، روش پلاسما است. در این روش نوین و جدید پزشک به راحتی می تواند بینی گوشتی را به بهترین شکل فرم بدهد.

روش عمل بینی گوشتی

چقدر احتمال دارد نتیجه عمل بینی گوشتی برگردد؟

تقریبا صفر، البته اگر کار را به یک پزشک مجرب بسپارید. در کلینیک زیبایی دکتر تهران بیوتی روال انجام جراحی بینی گوشتی بر روی محکم و تقویت کردن استخوان بینی استوار است. جدیدترین متدهای عمل بینی گوشتی نشان می دهند که باید تیغه وسط بینی را تراشید و در نوک آن قرار داد تا بینی بعد از عمل به حالت سابقش برنگردد. همچنین میزان چربی که باید از بینی خارج شود بسیار حساس و دقیق باید باشد، زیرا اگر این مقدار کم و زیاد شود به سلامت داوطلب جراحی صدمات زیادی وارد خواهد شد.

عوارض عمل بینی گوشتی چیست؟

ورم، درد و کبودی از عوارض انکار ناپذیر عمل بینی است، فرقی هم نمی کند جراحی بینی گوشتی باشد یا استخوانی یا زیبایی. از عوارض دیگر عمل بینی گوشتی می توان به سوراخ شدن تیغه بینی، کاهش حس بویایی، خونریزی، کرختی پوست، افزایش تنفس دهانی، بی حس شدن بینی اشاره کرد. تمام این موارد در جلسه مشاوره توسط پشکتان به شما گفته خواهد شد و مراقبت های لازم نیز به شما یاد آوری می شود.

هزینه عمل بینی گوشتی چقدر است؟

هزینه عمل جراحی به عوامل زیادی از جمله میزان تخصص و تجربه پزشک بستگی دارد اما متوسط هزینه جراحی بینی در سال ۹۹ را می توان بین سه و نیم میلیون تومان تا ۹ میلیون تخمین زد. البته جراحی بینی گوشتی نسبت به عمل بینی های دیگر گران تر است چون بسیار حساس تر و پیچیده تر است. برای جراحی بینی گوشتی نباید به هر پزشکی مراجعه کنید. سابقه و نمونه کارهای پزشک و حسن سابقه وی را در اولویت قرار دهید.

هزینه عمل بینی گوشتی

آیا بینی گوشتی را می توان با لیزر عمل کرد؟

خیر. نه تنها بینی گوشتی بلکه هیچ نوع از بینی را نمی توان با لیزر عمل کرد، این فقط یک ادعای تبلیغاتی برای افزایش ترافیک سایت و مشتری است. علم پزشکی هنوز آنقدر پیشرفت نکرده که با لیزر بینی را عمل کنند. لیزر تنها برای درمان عوارض پوستی کاربرد دارد و عملکرد آن در جراحی ثابت نشده است.

حرف آخر

جراحی بینی گوشتی جزو حساسترین کیس های جراحی بینی به شمار می رود. بنابراین تنها باید به کلینیکی مراجعه کرد که تجربه کافی را در زمینه عمل این فرم از بینی ها داشته باشد. کلینیک دکتر تهران بیوتی یکی از باتجربه ترین جراحان را در زمینه عمل بینی گوشتی در اختیار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

 





:: برچسب‌ها: عمل بینی گوشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: